Heb je een vraag, nood aan een gesprek of zoek je persoonlijke begeleiding? Je kan in elk van deze gevallen bij ons terecht. We bieden individuele begeleiding aan via e-mail, telefoon en persoonlijk gesprek.
Persoonlijk gesprek
Wil je een persoonlijk gesprek, dan kan je een afspraak maken. Tijdens het gesprek wordt er dieper ingegaan op jouw vraag.
Ieder contact start met een vraagverheldering. Een nazorgmedewerker bekijkt jouw verhaal met de 'adoptiebril'. Als blijkt dat je bezorgdheid adoptiegelinkt is, kan je samen met deze medewerker op zoek naar antwoorden. Hiervoor zijn doorgaans enkele gesprekken nodig die om de twee weken gepland worden. Een gesprek duurt ongeveer een uur.
Nazorgvragen kan je mailen naar de mailbox van ons team nazorgmedewerkers. Een medewerker behandelt je vraag en neemt contact met je op.
Telefoon
Je kan ook bellen met een van onze medewerkers. Het team is beschikbaar op het nummer 078 15 13 27. Een telefonische nazorgafspraak kan ook ingepland worden op andere momenten.
maandag | van 9u tot 12u en van 14u tot 16u |
dinsdag | van 9u tot 12u en van 14u tot 16u |
woensdag | van 9u tot 12u |
donderdag | van 9u tot 12u en van 14u tot 16u |
Doorverwijzing
Soms word je beter door een andere dienst geholpen. Wanneer een langdurig therapeutisch traject nodig is, zoeken we samen naar een juiste doorverwijzing.